Halkla İlişkiler Müdürlüğü, 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu’na dayanarak ve katılımcı belediyecilik ilkesi çerçevesinde kurulmuştur. Müdürlük halkla ilişkiler faaliyetini Çözüm Merkezi (Bilgi Edinme Masası) - Başvuru Masası, 7/24 Çağrı Merkezi, Gezici Ekip ve Koordinasyon Merkezi gibi alt birimleri aracılığıyla yürütür. Zaman ve mekan kriterlerinin dışına çıkarak, belediyeyi ilçe sakinleri için 7/24 ulaşılabilir hale getirme hedefiyle çalışmalarına devam eden Müdürlük, “Gülümse, Dinle ve Çöz” anlayışıyla vatandaşlarımızın yazılı, sözlü, telefonla ve sosyal medya yoluyla ilettikleri istek, öneri ve şikayetlerini takip eder ve sonuçlandırır. Çözüm Merkezi Şişli Belediyesi’nin vatandaşla kucaklaşmasıdır. Müdürlük ayrıca belediyenin hizmetlerinin görüşülmesini sağlayan toplantılar, halk günleri gibi organizasyonlar düzenleyerek vatandaşların istek, öneri ve şikayetlerini kayıt altına alarak takibini sağlar.